Subject: m/v RIX CRYSTAL / SANITATION CERTIFICATE ja JOOGIVEE PROOVID JA ANALUUS
From: "Kullus - Agency Dept" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "TA Karantiin" <[email-masked]>, "TA Tallinna labor" <[email-masked]>
Cc: "Riina Koit" <[email-masked]>, "Jekaterina Lattu" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 11:29:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

TO: Terviseameti Põhja Talitus, Sanitaarkarantiini büroo

RE: m/v RIX CRYSTAL / SANITATION CERTIFICATE ja JOOGIVEE PROOVID JA ANALUUS

22-01-2023                          Tallinn

Avaldus

Tere,

Lp. Daamid ja Härrad,

Käesolevaga firma Küllus OÜ palub laevale m/v RIX CRYSTAL, IMO 9050125, lipp 
CYPRUS

uus “Ship’s Sanitation Exemption Certificate” ja ja magevee proovide võtmise 
ja analüüsimise (keemilina ja mikrobioloogiline analüüsid) kuludest laeva 
pardalt 23.01.2023

Nimetatud laev saabub Muuga sadamasse, kail nr. 8, ja lahkub 23.01.2024 
umbes kell 2000.

Palume organissrida proovi võtmine laevast 23.01.2024

Sadamasse sissesõiduloa väljastamiseks palume saata sõiduki reg nr ning 
autojuhi ja inspektori nimed ja IK.

TASU GARANTEERIME. ARVE PALUME SAATA: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kind Regards,

As agent only,

Anton Fessenko

Kullus Ltd

Ph:         +372 635 2454

Mob:     +372 5757 0340

E-mail:   <mailto:[email-masked]> [email-masked] / 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

This e-mail (including any attachments) may contain confidential, 
proprietary or privileged information. It may be read, copied and used only 
by the intended recipient. If you are not the intended recipient of this 
message you must not use, disseminate or copy it in any form or take any 
action in reliance on it. If you have received this e-mail in error, please 
notify the sender immediately by return e-mail. Please then delete the 
e-mail and any copies of it and do not disclose the contents to any person. 
We believe but do not warrant, that this e-mail and any attachments are 
virus free. You should take full responsibility for virus checking. Kullus 
Ltd and its affiliated companies reserve the right to monitor all email 
communications through their internal and external networks.

Kullus Ltd may contact you from time to time about products and services 
that we feel are relevant to your business. If you do not want to receive 
marketing emails from Kullus Ltd, please 
<mailto:[email-masked]?subject=STOP.Marketing%20Email%20Opt-Out> 
Email Us!